"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Tuesday, September 24, 2019

​KISAH TUTUPNYA SEBUAH GROUP WHATSAPP ​

Jaga2 dlm bergurau ๐Ÿ‘‡
(Mudah2an Tidak Terjadi dlm Group Kita, menyinggung perasaan dan seterusnya putus silaturrahim)

Bermula dari chatting antara ahli lama dgn ahli baru...

BCA SLOW SLOW....

๐Ÿ˜ƒ Abg Din:
 Helo Sari, selamat datang ke grop ini

๐Ÿ˜Š SARI:
 Hello juga, saya ahli baru ni.. mohon bimbing ya..

๐Ÿค  Abg Chak:
 Ya Sari, jangan khuatir sayang, saya akan bantu apapun buat sayang...

๐Ÿ˜‰ Raof:
 Hello Sari, kalu  perlu bantuan bgi tau saja.. anytime

๐Ÿ˜˜ Ibrahim:
 Hello Sari, saya sedia jadi teman ke mana saja.. hanya bagi tau ya sayang

๐Ÿ˜Ž Abg Mi:
 Hello Sari... saya sentiasa available...blh membantu.. bila2 masa..

๐Ÿ˜Š SARI:
 T.kasih rakan2 semua diatas perhatian yg diberi, Abg2 semua memang baik2 belaka...๐Ÿ˜˜

๐Ÿค“ Pak Rahim:
 Nak tau jugak, nama penuh adik apa ya?

๐Ÿ˜Š SARI:
 SARIFUDIN, asli Jawa....

Abg Din keluar group ❗

Abg Chak keluar❗

Raof keluar❗

Ibrahim keluar❗

Abg Mi keluar❗

Pak Rahim sbg Admin keluar❗

Cuma Soleh yg masih 'online' ✔

???????

๐Ÿ˜Š SARI: abang Soleh kenapa x ikut keluar ???

☺ Soleh: Laaaa.. saya org yg sabar, semua ni mesti ada hikmahnya

๐Ÿ˜Š SARI: Utk makluman abang Soleh...nama lengkap saya INDAH PUTRI SARIFUDIN,

SARIFUDIN nama ayah saya, Saya bekas ratu cantik Malaysia tahun 2015

๐Ÿ˜Š SARI: Saya janda ditinggal mati, suami saya meninggal selepas selesai akad nikah, jadi kami belum sempat berbulan madu

๐Ÿ˜Š SARI: Mudah - mudahan abang Soleh berkenan menjadi imam saya...

☺ Soleh: Alhamdulillah..... MasyaAllah

๐Ÿ˜Š SARI: nama lengkap abang Soleh apa ya????

☺ Soleh: SITI SOLEHAH

SARI keluar group....❗

๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ™ˆ ๐Ÿ™ˆ ๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ๐Ÿ™
Jangan ketawa sendiri ya..☕๐Ÿ” (minta maaf๐Ÿ™๐Ÿ™, kalu nama kebetulan sama๐Ÿ˜๐Ÿ˜)

Semoga terhibur
Laugh is the best medicine...

No comments: