"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Monday, September 23, 2019

Ilmu Alternatif kata


Kita sering memerhatikan bahawa apabila seseorang diserang penyakit beguk (mumps), ubat yang sering digunakan adalah nila.

Mengapakah nila boleh mengubati beguk? Kajianmenunjukkan bahawa beguk terjadi kerana kelenjar tyroid tidak berfungsi dengan betul. Apabila dikaji, didapati bahawa kelenjar tyroid adalah bersamaan dengan frekuansi warna biru.

Jadi, apabila kelenjar tyroid disapu dengan nila, warna biru nila itu akan merangsang kelenjar tyroid supaya ianya kembali kepada frekuensi yang asal. Apabila frekuensi kelenjar tyroid telah kembali stabil, maka ianya dapat berfungsi dengan elok semula dan beguk pun hilang.

Bila kita dah sikit pandai usahkan dipandang hina akan petua lama.   Tidak buat tuan puan nampak makin bijak tapi sekedar dilihat sebagai bangsa yang jobho dgn sedikit pengetahuan yang ada. 

Tu yo acik kau nak pesan...

No comments: