"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Monday, September 16, 2019

📖 SURAH AL-AHZAAB 📖 (Ayat 33:11-33:13)


💎💎💎 ﷽ 💎💎💎

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Pada saat itulah diuji orang-orang yang beriman, dan digoncangkan perasaan dan pendiriannya dengan goncangan yang amat dahsyat.
(Al-Ahzaab 33:11)
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Dan lagi masa itu ialah masa orang-orang munafik dan orang-orang yang tidak sihat dan tidak kuat iman dalam hatinya berkata: "Allah dan RasulNya tidak menjanjikan kepada kita melainkan perkara yang memperdayakan sahaja".
(Al-Ahzaab 33:12)
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
Dan juga masa itu ialah masa segolongan di antara mereka berkata: "Wahai penduduk Yathrib, tempat ini bukan tempat bagi kamu (untuk berjuang di sini), oleh itu baliklah". Dan sebahagian dari mereka pula meminta izin kepada Nabi (hendak balik) sambil berkata: "Sesungguhnya rumah-rumah kami memerlukan perlindungan", pada hal ia tidak memerlukan perlindungan. Mereka hanya bertujuan hendak melarikan diri (dari berjuang menegakkan Islam).
(Al-Ahzaab 33:13)

Benarlah Kalam
ALLAH YG MAHA AGONG.

Semuga bermanfaat utk semua.

No comments: