"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Sunday, December 26, 2010

Menyingkir lebihan lemak


ZIELA menunjukkan rawatan membuang lemak di bahagian perut. Dalam pada itu, Ziela percaya senaman merupakan rawatan terbaik.
Seramai 16.8 juta atau 60 peratus daripada 28 juta penduduk Malaysia mengalami masalah kegemukan termasuk golongan kanak-kanak dan jumlah itu menunjukkan peningkatan membimbangkan sejak akhir-akhir ini.
Daripada jumlah tersebut, kira-kira 50 peratus atau sebanyak 8.4 juta orang mengalami masalah obesiti manakala baki 50 peratus lagi merupakan penduduk melebihi berat badan ideal.

Statistik ini membimbangkan kebanyakan wanita di Malaysia. Lebih-lebih lagi, memilik tubuh badan yang langsing menjadi idaman setiap wanita.
Justeru itu, ZZ Beauty Slim Healthy ingin membantu wanita mengatasi masalah tersebut di samping menjana pendapatan mereka.

Bermula dengan hanya sebuah salun, iaitu Zera & Home Spa Beauty Salon, usahawan muda, Ziela Che Nor, mahu memberi peluang kepada orang ramai menceburi perniagaan francais di bawah syarikatnya.

Misi ZZ Beauty telah merancakkan lagi perniagaan yang menumpukan kepada kecantikan dan pelangsingan tubuh.
Menurut Ziela, setiap wanita baik yang muda mahupun berusia mengimpikan bentuk tubuh yang langsing, ramping dan menarik.


"Ramai wanita yang mudah berisi dan meningkat berat badan walaupun puas menjaga makan, berdiet dan bersenam lebih-lebih lagi bagi wanita yang telah berumahtangga dan melahirkan anak.

'' ZZ Beauty Slim Healthy memahami masalah wanita-wanita yang tertekan dengan masalah berat badan,'' katanya.
Tambah Ziela, apabila seseorang wanita itu meningkat berat badan, wajah juga turut menjadi tembam dan bulat sehingga menimbulkan perasaan malu.apabila ditegur.

Selain produk pelangsing, ZZ Beauty menyediakan perkhidmatan memecahkan lemak pada bahagian-bahagian tubuh turut membentuk semula wajah yang tembam supaya nampak runcing dan berbentuk.

Rawatan tersebut tambahnya menggunakan mesin khas yang terbukti berkesan memecahkan lemak pada bahagian-bahagian lemak sering berkumpul, iaitu di perut, lengan, peha, pinggang dan betis.

Namun, Ziela menasihatkan orang ramai sebaik-baiknya mengamalkan cara hidup sihat termasuk bersenam, menjaga pemakanan sihat melakukan pemeriksaan kesihatan secara berkala.



http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1226&pub=Utusan_Malaysia&sec=Kesihatan&pg=kn_04.htm

No comments: