"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Thursday, April 8, 2010

Hidup lebih sihat

KEMPEN Jom Lebih Sihat yang diperkenalkan oleh Lifebuoy Malaysia pada awal Mac lalu diperluaskan dengan pelancaran siri jelajah Malaysia baru-baru ini.

Jelajah Jom Lebih Sihat Bersama Amy Mastura & Giant itu akan berlangsung selama lima minggu di lima lokasi yang berbeza di seluruh negara.

Siri jelajah tersebut bertujuan mengukuhkan lagi usaha-usaha Lifebuoy mendidik orang ramai tentang kepentingan kebersihan peribadi melalui penggunaan produk-produk terkini.

Usaha tersebut sedikit sebanyak diharap dapat menjauhkan masyarakat daripada penyakit-penyakit berbahaya yang sedang menular pada hari ini.

Program jelajah ini juga akan merangkumi aktiviti-aktiviti seperti sesi demonstrasi langkah-langkah membasuh tangan yang betul dan peraduan Spin & Win di mana orang ramai mempunyai peluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik

Lifebuoy juga akan mengadakan tawaran hebat dua kali sehari semasa jelajah itu di mana pembeli boleh mendapat satu pek pengisian semula dengan setiap pembelian 1 liter sabun mandi jenama berkenaan.

Menurut Pengurus Bahagian Penjagaan Kulit, Unilever (M) Holdings Sdn. Bhd., Lenny Chuah, kempen Jom Lebih Sihat mencerminkan komitmen yang berterusan kepada masyarakat dalam memastikan semua rakyat Malaysia, tidak kira bangsa, kepercayaan atau status sosial dan ekonomi, sihat sepanjang masa walaupun dalam keadaan risiko kesihatan yang tinggi.

"Dengan kerjasama Giant, yang merupakan salah satu tempat beli-belah terbesar dan penyanyi, Amy Mastura sebagai duta kempen Jom Lebih Sihat, kami mempunyai sasaran untuk menghulurkan lebih banyak bantuan kepada masyarakat untuk memastikan mereka sihat dan bebas penyakit," kata Lenny.

Sementara itu Pengurus Pemasaran, GCH Retail (Malaysia) Sdn Bhd, syarikat yang memiliki Giant, Norine Majaman, percaya kempen sebegini dapat membantu memperbaiki mutu kesihatan seterusnya kehidupan masyarakat.

Beliau berkata, pihaknya berharap dapat memainkan peranan aktif dalam program pendidikan dan kesedaran umum bagi meningkatkan tahap kebersihan diri di kalangan rakyat Malaysia.

Dalam pada itu Kempen Malaysia, Jom Lebih Sihat merupakan sebahagian daripada azam Lifebuoy untuk menggalakkan semua rakyat Malaysia menjalani kehidupan yang lebih sihat serta memberi golongan yang kurang bernasib baik peluang untuk hidup bebas daripada masalah kesihatan melalui pemberian produk-produk penjagaan kebersihan.

Melalui kempen tersebut juga, Lifebuoy akan menyumbangkan sebuku sabun dengan setiap pembelian produk jenama tersebut kepada golongan kurang bernasib baik di Malaysia dari 1 Mac hingga ke 31 Mei 2010.

No comments: