"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Saturday, March 28, 2009

Permulaan hidup memberus gigi sendiri

Leow Kuan Ting, Pelajar Kolej, 23

Saya mula memberus gigi sendiri sewaktu berusia tiga tahun. Ibu akan memujuk saya memberus gigi sebelum tidur dan selepas bangun pagi. Setiap hari, saya akan bersembunyi untuk mengelak memberus gigi. Maka, ibu akan memujuk dengan berjanji untuk bercerita, membaca buku dan bermain bersama atau membiarkan saya bermain dengan anak patung selepas saya memberus gigi. Apabila saya mula menghadiri tadika ketika usia empat tahun, ia menjadi rutin kerana cikgu akan menyuruh kami memberus gigi selepas sarapan pagi.

No comments: