"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Saturday, March 28, 2009

Kaunselor Anda: Rahsia diperkosa bapa saudara

SAYA berusia 22 tahun dan masih bujang. Dipendekkan cerita, ketika saya berusia 7 atau 8 tahun, saya pernah diperkosa bapa saudara saya sendiri. Malangnya saya hanya membiarkan saja tanpa mengetahui apa yang dilakukan ke atas saya itu sebenarnya adalah salah. Tambahan pula pada waktu itu ibu bapa saya sangat garang dan saya sering dipukul mereka walaupun kesalahan yang saya lakukan kecil.


Pada usia 12 tahun saya mula sedar apa yang terjadi pada saya adalah suatu perkara yang amat mengerikan. Mulai saat itu saya menjauhkan diri dari manusia bertopengkan binatang itu kerana takut sekiranya menjadi mangsa lagi.

No comments: