"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Saturday, January 17, 2009

Kaunselor Anda: Minat kaum sejenis

SAYA seorang lelaki yang meminati lelaki. Saya pelik dengan diri sendiri kerana saya tidak pernah tinggal solat, selalu berdoa kepada Allah, menjaga aurat, membaca al Quran dan tidak menonton video lucah. Namun, saya masih juga meminati lelaki. Saya cuba melakukan perkara yang dilakukan oleh lelaki normal seperti bercakap mengenai seks dan wanita, tetapi saya tetap begini. Perkara ini sangat menyeksakan kerana saya juga bernafsu. Ingin mencinta dan dicintai. Saya tidak pernah terjebak dalam kancah maksiat lagi setakat ini kerana saya masih berada di zon selesa. Apa yang merisaukan, saya kini sudah meninggalkan zaman sekolah dan memasuki universiti. Bagaimanakah, cara untuk saya meminati wanita kerana saya tiada nafsu langsung terhadap golongan itu?

No comments: