"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Saturday, January 17, 2009

Doktor di BM: Asma punca terkencing ketika bersin

SAYA seorang wanita berusia 40 tahun dan masih belum berkahwin. Masalah saya, setiap kali bersin, saya akan terkencing. Adakah ia ada kaitan dengan masalah lelah yang saya hadapi atau adakah kerana saya aktif bersukan ketika muda? Saya juga ingin tahu mengapa saya sering berasa sakit di tumit kaki apabila duduk terlalu lama atau ketika bangun dari tidur. Ada kalanya, saya tidak boleh memijak lantai kerana terlalu sakit. Seingat saya arwah ibu juga pernah mengadu masalah yang sama ketika hayatnya. Arwah ibu menghidap lemah jantung. Adakah kesakitan itu sebahagian simptom lemah jantung?

No comments: