"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Wednesday, November 5, 2008

Testimoni Royal Gingko dan DMG

Testimoni ini dari mak saya yg mengidap sakit kebas lebih dari 5tahun.pada tahun 2006 mak telah menjalani pembedahan untuk menyambungsaraf belakang yg hampir putus akibat tersepit dengan tulang belakangyg last yg mengakibatkan kebas dari pinggang kebawah.Selepaspembedahan,dia ada ambil ubat doktor selama 1 tahun,malangnya akibatterlalu banyak makan ubat hospital,dia jadi murung dan cepatlupa,kurang berkomunikasi, banyak berdiam diri dan sebelum bulan puasabaru2 ini dia tiada selera makan,badan bertambah kurus,pucat dantekanan darah rendah.Sehingga kita terpaksa bagi bubur nasi supayabadan dia kuat,tapi tiada perubahan,malah adik saya kena mandikan diadan pakaikan baju kerana dia tak mahu buat sendiri, terketar2.Sayarasa susah hati lalu pada cuti Depavali tempohari bawa dia datangsini, saya mula bagi DMG 4 biji satu hari,Royal Gingko 3 biji satuhari dan Royal Jelly pagi sebelum suboh.Dalam 2-3 hari dah nampakperubahan,kalau dulu dia pening2 sekarang dah ok alhamdulillah. Dahbolih makan nasi biasa dan bolih mandi dan pakai baju sendiri.Dan ygpaling ketara dia dah ingat bila dia perlu ambil produk,Contoh nyaRoyal Gingko sebelum makan dan DMG dia sendiri yg letak bawahlidah.Alhamdulillah .Sekarang dah 8 hari dia ambil produk,masihteruskan.Semalam saya bawa dia keSelangor Medical Centre X-ray tulang belakangdan buat CT Scan kepala takut2 ada pendarahan sebab masa kat kampong 2kali dia terjatuh sampai kepala berdarah,tapi syukor pada Allah,takada apa2 cuma Doktor kata sel otak kecut sebab tu dia kadang2 murungdan lupa.Bila dah tahu tiada darah beku dan puncanya dengan jelas,Insyaaalah saya akan cuba bagi Young Intelmax supaya suborkan baliksel otak dia.Semoga dengan izin Allah mak saya bolih pulih daripenyakit nyanyok dan kemurungan dia dan bolih uruskan diri sendiri,itu harapan saya, yang baik itu datang dari Allah yang burok dan lemahitu datang daripada saya.Sama2 kita berdoa.terima kasih.

Testimoni ini di kongsi oleh : rahanii62@gmail.com

No comments: