"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Monday, March 22, 2010

Sabun organik Clarins

SEPERTI namanya yang gah, Annick Goutal merupakan satu jenama wangian berkelas mewah dari Perancis. Dipimpin oleh sekumpulan pencipta dan pereka haruman terbaik dunia, pemilikan produk itu semestinya meninggalkan satu perasaan sofistikated dan kualiti yang tiada tolok bandingnya.

Penggunaan bahan-bahan asli dan terunggul juga menjamin nilai wang yang dibelanjakan.

Dengan sentuhan haruman yang membuai jiwa dan mewarnai hidup yang ceria, koleksi ini kembali kepada cara pembuatan wangian menggunakan haruman berbentuk tradisional.

Cukup indah, eksklusif dan anggun, wangian ini menawarkan wangian eksklusif untuk mereka yang mementingkan gaya mewah.

Dihasilkan rata-ratanya daripada ekstrak botani, setiap wangian unik itu mewakili keistimewaan sifat gembira, signifikan momen tertentu atau memperingati diri seseorang.

Dari asap atau bau kemenyan kepada tumbuh-tumbuhan yang mengeluarkan haruman indah, malah ia juga menampilkan bau yang cukup sensual, seksi, menggoda dan enigmatik.

Pada masa dahulu, haruman digambarkan sebagai satu elemen kemewahan yang menggambarkan strata atau status seseorang dalam hierarki masyarakat.

Harta karun ini ditonjolkan pada pakaian golongan bangsawan yang membakar setanggi yang mengeluarkan bau yang harum untuk diserapkan pada baju.

Ada kalanya, kulit pokok disiat atau dipotong supaya titisan atau air yang mengalir daripadanya disapu pada baju dan sebagainya. Inilah taktik dan idea yang mencetuskan inspirasi kepada dua orang pencipta, Camille Goutal dan Isabelle Doyen.

No comments: