"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Wednesday, January 28, 2009

sinusitis & batuk berterusan

SOALANDOKTOR,

Setiap hari saya menemui tahi hidung yang menyerupai kerak hingus yang berwarna kuning cair dari hidung saya. Kadang kala, hidung saya juga menghidu bau yang kurang menyenangkan secara tiba-tiba.

Apabila dilihat di dalam hidung, rongga di dalam hidung itu seakan-akan merah (seperti ada ketulan daging di dalam rongga hidung).
Ini merunsingkan saya. Kini saya masih belum mencuba apa-apa ubat untuk merawat. Harap doktor dapat membantu persoalan saya ini. Terima kasih.

Noreen manja

No comments: