"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Monday, October 27, 2008

Kaunselor Anda: Keluh kesah isteri kedua

SAYA isteri kedua kepada seorang lelaki berpendidikan tinggi. Madu saya juga berpendidikan tinggi dan berkerjaya profesional. Malangnya, selepas bertahun-tahun berkahwin, madu masih tidak mahu menerima saya walaupun saya cuba berbaik-baik dengannya. Malah, suami walaupun melayan saya dengan baik tetapi tidak pernah adil. Sepanjang berkahwin, saya berhari raya sendirian di kampung dengan keluarga manakala dia pulang ke kampungnya atau kampung madu. Madu juga selalu membuat tohmahan dan mengeluarkan kata-kata kesat terhadap saya

No comments: