"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Monday, June 23, 2008

Sakit belakang selepas bersalin secara pembedahan

SAYA bersalin secara pembedahan kerana kandungan songsang dan uri berada di bawah. Kini anak saya berumur setahun lima bulan. Selepas pembedahan itu, saya selalu sakit belakang terutama pada pinggul dan sakitnya seperti orang hendak bersalin. Bila saya buat kerja berat seperti mengalih sofa pasti akan berasa sakit. Saya ingin tahu kenapa masalah itu boleh berlaku? Adakah kerana suntikan bius ketika bersalin? Sebelum ini saya boleh melakukan kerja sedemikian tetapi selepas bersalin, saya kurang berupaya.

No comments: