"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Friday, April 2, 2010

Wajah lebih cerdik Enfagrow

PENERAJU pasaran dalam kategori susu tumbesaran premium di Malaysia, Mead Johnson Nutrition, baru-baru ini telah melancarkan reka bentuk global terbaru bagi jenama utamanya, Enfagrow A+ dan Enfakid A+.

Menurut Pengurus Besar Mead Johnson Nutrition Malaysia, Singapura dan Brunei, Roger Dallas, reka bentuk global terbaru itu untuk membantu memastikan pihaknya mempunyai wajah terkini dan konsisten di semua negara.

''Di seluruh dunia, jenama-jenama Enfa telah menyokong keperluan khasiat untuk tumbesaran kanak-kanak.

''Sebagai sebahagian daripada inisiatif global, kami berbangga untuk melancarkan wajah cerdik terbaru untuk jenama ini.

''Jadi, para pelanggan kami boleh mengenal pasti jenama ini di mana-mana sahaja di dunia,'' ujarnya.

Tambah beliau, ibu-ibu kini yakin bahawa wajah cerdik terbaru tersebut mengandungi khasiat sama yang mereka yakini selama bertahun-tahun untuk anak-anak mereka.

Enfagrow A+ dan Enfakid A+ dirumus dengan lebih daripada 4X DHA (berbanding rumusan sebelumnya) dan Triple Protection Guard.

Inovasi ini menyokong impian golongan ibu untuk melihat perkembangan otak dan sistem pertahanan badan anak masing-masing dalam usaha menyediakan permulaan terbaik buat anak-anak mereka.

Jelas Dallas , apabila si manja membesar, mereka akan terdedah kepada pelbagai rangsangan yang akan membentuk dan menguatkan komunikasi antara sel-sel otak si manja untuk menyokong proses pembelajaran.

Untuk itu, nutrien-nutrien seperti DHA membantu menyokong proses penting tersebut.

Bagaimanapun apabila anak mula belajar dan meneroka, mereka akan berhubung dengan elemen-elemen yang mencabar ketahanan tubuh seperti kuman yang wujud di persekitaran.

Ini mungkin membawa kesan kepada tiga aspek penting terhadap sistem pertahanan badannya iaitu sistem pernafasan, sistem penghadaman dan ketahanan kepada jangkitan lazim.

Dalam usaha mengatasi masalah tersebut, susu Enfagrow A+ dan Enfakid A+ dengan lebih daripada 4X DHA serta Triple Protection Guard diperkenalkan untuk memastikan si manja mendapat khasiat yang mencukupi bagi perkembangan mental dan fizikal secara keseluruhannya.

Produk tersebut boleh didapati dalam tiga jenis perisa seperti original, vanila dan madu.

Kesemua perisa tersebut boleh didapati di semua pusat beli-belah utama dan farmasi di seluruh negara.

Rangkaian Enfa yang menggunakan reka bentuk label baru telah mula dijual awal bulan ini.

No comments: