"ASSALAMUALAIKUM; Tuan-tuan,puan-puan,rakan-rakan sekelian boleh mendapatkan produk istimewa CNI di mana-mana cawangan dan stokis CNI di seluruh Malaysia dengan menggunakan nombor keahlian ini 1436554 atau HUBUNGI : 013-8546275. Terima Kasih."

Tuesday, April 23, 2024

Muhasabah

*۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞*


*❝ KATA-KATA ROMANTIS ALLAH UNTUK KITA* ❞
========================

> *"Kau adalah milikKU"* 
*(QS. Al-Baqarah: 156)*

> *"AKU tak akan membiarkan kamu tersesat. Karena AKU sangat menyayangimu"* 
*(QS. Al-Ahzab: 43)*

> *"Letakkan AKU dihatimu, maka AKU pun akan meletakkanmu didalam hatiku"*
*(QS. Al-Baqarah: 152)*

> *"Kau ingat dan menyebut namaKU, maka AKU akan lebih dekat denganmu"* *(QS. Al-Baqarah: 186)*

*"Jangan sedih dan merasa sendiri jika seseorang* *menyakitimu. Karena AKU akan* *menemanimu setiap saat"*
*(QS. At-taubah:40)*


 𝗠𝘂𝗵𝗮𝘀𝗮𝗯𝗮𝗵 𝗗𝗶𝗿𝗶

No comments: